29 iulie 2010

Mănâncă sănătos

Asa imi vine inspiratia de scris atunci cand ma doare stomacul... ceva incredibil. Acum nu stiu daca ar fi mai bine sa mananc mai des trash-food ca sa scriu mai des pe blog sau pur si simplu sa imi gasesc alte surse.

Am vizitat azi site-ul MC Donalds pentru a verifica meniul, dar in special Crevetii de care am auzit. Cum nu aveau meniul afisat, am cautat in informatii produse. Gata, imi iau creveti.
...dupa 30 min - Vine colegul cu mancarea.... Mamaaaa, ce pofta mi-e!
...dupa 32 min - Am terminat de mancat.... plastic prajit.
...dupa 90 min - Ma doare stomacul. Ma apuc de scris.

Am intrat din nou pe site-ul lor sa mai verific inca o data lista de "Vitamina E". Crevetii Obositi au asa:"Creveti 55% (din acvacultura, in tailanda), faina de grau, ...agenti de coacere E500 si E450...". Restul de 45% ce e? Ce cacat le-or da sa manance din moment ce restul de 45% nu e crevete? Sau nu se refereau la asta... Ba prostule, dintr-o creveta capul nu se mananca, "deci ramane adica 55%". Bravo bah, daca nu scriati asta sa mor daca n-as fi crezut ca un crevete este un cur plutitor... Obositul Poponet Innotator... Si noi tot pe la 55% o sa ajungem in curand. Uite, Boc a taiat deja 25% si apoi inca 5% la TVA, iar la pensie mai ia 15%. Zi-mi, nu te simti din ce in ce mai obosit?

Tot de pe site-ul mai sus precizat am aflat despre chiflele pline de "vitamine". Una mai sanatoasa ca alta, dar aia de la CBO le intrece pe toate:
"zahar, slanina afumata 6.7% (carne porc slaba, sare, dextroza, acidifiant (E330), conservant (E316, E250)), ulei vegetal, emulgator (E471, E472e)". Da-te dreq ce smecheri sunt astia cu chifla lor. Si acum sa vezi ce mai contine CBO-ul:"amidon modificat de grau si porumb, agenti de crestere (E450, E500, E503), proteina concentrata din zer, conservant (E250,E326), stabilizator (E450, E301), sirop glucoza, arome, Ceapa prajita, sirop de glucoza si fructoza, acidifiant E270/E296, agent de ingrosare E415, conservant E 202, saruri emulsificatoare (E331, E339), aroma de bacon (maltodextrina), zaharuri (dextroza, maltodextrina), acid regulator (E270, E330), antiaglomerant (E551)), zer pudra, coloranti naturali (E160a, E160c), agent antiaglomerant: lecitina de soia (E322)".
WOW, 24 de "vitamine" la un loc. Eurovita are 31, dar sunt convins ca urmatorul burger de la Mc va avea mai multe. Ce dreq, doar nu se pun aia cu McDonalds.
Nici nu-i de mirare ca CBO este atat de naspa la gust.

Burger, creveti, cartofi, ce vreti voi. Toate sunt de plastic la McDonalds.

UPDATE: AU SCOS CREVETII DIN MENIU!!! ROFLMAO

3 comentarii: