29 iulie 2010

Blogul meu

          Nu-ș ce s-a întâmplat de mi-e așa poftă de scris. Cred că de la creveții ăia de ieri(atunci am început articolul și azi l-am finalizat). Chiar o să mă interesez ce compoziție are antenosul delicios și dacă a avut vreo contribuție sau nu asupra acestui fenomen. Poate am mai mult chef din prea puțină comunicare în ultima vreme sau din prea mult timp liber. Rămâne de văzut. Tot ieri am mai început două articole pe care nu le-am "finisat" încă, dar care vor apărea pe site cât de curând.
          Azi am schimbat chiar și tema grafică a blogului, iar în zilele următoare sper să găsesc și un nume sugestiv. Iar de-acum totul va fi mult mai ușor de când nu trebuie să îmi mai bat capul cu diacriticele. Eu, când am dat cu nasul de tastatură prima dată, am programat. In programare nu se folosesc alte litere decât cele din alfabetul englezesc. Prima mea tastatură nu avea diacritice și nici acum nu vezi una prea des. Eu scriu cod în mare parte sau diverse texte care nu necesită caractere speciale, așa că nu sunt obișnuit. Și nici pe blog nu o să îmi mai bat capul de acum înainte pentru că am desoperit o sculă mișto care face automat conversia de litere. Acesta va fi primul post modificat folosind această sculă.

2 comentarii:

  1. Tot wordul mi se pare mai ok. Poti sa-ti pui scurtaturi catre cele 7 caractere romanesti si ai scapat. De exemplu:
    ă - Alt + 1
    â - Alt + 2
    ...etc.....

    Astea cu Alt + 1,2,3,4,5,6,7 nu sunt folosite de word si le poti atribui pentru orice simbol. Dureaza putin pana te obisnuiesti, insa dupa ceva timp poti sa scrii un text cu diacritice la fel de repede ca unul normal. Sau ca o bucata de cod :)

    RăspundețiȘtergere