27 iunie 2010

ROCK 'UR HEAD MOTHER FUCKER!

     dji dji dji dji dji dji dji dji. AM FOST LA CONCEEERRT! Foarte tare (frate) a fost azi. Daca m-am incalzit un pic cu Anthrax si cateva beri la inceput, am fost apoi in primele randuri la MEGADETH si am ramas un pic dezamagit pentru ca nu s-a aruncat nici o pana in zona mea. A urmat apoi SLAYER cand.... am fost si am bagat 3 mici sa ma pregatesc de marele final.
     Dupa o intarziere de 20 de minute a intrat METALLICA!!!!!!!!! Mega super extraordinar au inceput cu 'Creeping Death' urmat de 'For Whom The Bell Tolls'. Un spectacol extraordinar si, daca stau sa ma gandesc cat am dat pe bilet pentru 3 zile langa scena, imi spun ca as fi dat banii aia chiar si pentru 2 ore la Metallica. 'Enter Sandman', 'Fade to Black', 'Fuel', 'Nothing Else Matters', 'Seek and Destroy', 'Sanitarium', 'MASTER OF PUPPETS' si.... ONE!!!!!! Cand au sarit artificiile dintre copacii de langa mine, m-am c#c#t pe mine efectiv. Am crezut ca imi sare inima din mine, e ceva ce nu pot descrie. Am dat din cap de mi-au sarit urechile, am tipat si am cantat pana am simtit ca mor.
     Sunt 11 ani de cand i-am vazut ultima data pe 23 August si, a trecut mult, poate prea mult timp de cand nu le-am mai ascultat piesele. Din fericire am retrait acele momente din vremea liceului cand ascultam Metallica la greu, lucru care m-a facut sa simt ca traiesc maxim din nou. Nu cred ca am mai avut sentimentul asta in ultimii 5 ani. VREAU SA IMI IAU CHITARA ELECTRICA. A DOUA OARA!!!!! Si de data asta cu tot cu amplif si proc de efecte. JESUS, daca mi-ar fi zis cineva ca asa o sa se intample, nu l-as fi crezut nici in ruptul capului.
     Mor si invii din nou, doar sa mai fie inca o data ora 21.30 in data de 26 iunie 2010 si sa retraiesc acele momente. FENOMENAL!!! Revin cu poze de la concertul de azi. Pana atunci, maine urmeaza Rammstein, un concert ce se asteapta a fi foarte, foarte, foarte grav. Maine ma rad in cap. Sau, mai vedem poate ma sucesc dupa ce trece alcoolul din sange. METALLICA!!!!!!!!!!!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu